Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2017

SŁODKIE 18 CALI



                    Dziś Dzień Lalki 18”. O swojej piątce już pisałam. To Florka, Madison, Nancy, Noelle i Suzette. 


             Oprócz nich mam jeszcze lalki, które prawie prawie mieszczą się w tej kategorii.


               To Bella z 12 Śpiewających Księżniczek, tym razem prezentuje się w sukience od Inki. Bella ma 17 cali. 

 
             Oraz dwie moje nowe Miśki. Blondynka jest gwiazdkowym prezentem. Ma swój oryginalny strój, acz mocno sfatygowany, a nawet swoje buty. Na imię jej Stasia. Druga trafiła do mnie z targowiska, zupełnie goła, ale za to nie bosa. Miała swoje butki. Sukienka z przepastnych zasobów, mieszczących się w pięciu starych walizkach. Na imię ma Władzia. Obie lalki mają po 18 i ćwierć cala.


             Ponieważ Nancy i Suzette mają parcie na szkło, chciały się Wam jeszcze raz pokazać w nowych strojach. Nancy ma nowe legginsy i sukienkę z filcu, a Suzette paraduje w kompleciku od Inki. Jak widać ulubionym kolorem kuzynek jest niebieski, nawet gitara jest w niebieskozielonym kolorze.


             I jeszcze, na koniec, Noelka z nowej kurteczce ze swoimi pupilami, dwoma słodkimi lemurkami.


               Niestety pogoda znów się zepsuła i zdjęcia trzeba było zrobić przy lampie w „fotograficznym studio”, ale przy okazji możecie zobaczyć morze w fotografiach naszej JD.

18 komentarzy:

  1. Masz rację! Wszystkie pokazane 18-ki są pełne słodyczy i niewątpliwego uroku! Masz ich naprawdę sporo!
    Nie mogę nadążyć za kalendarzem lalkowym i biję się z tego powodu w piersi...
    Nie mam też żadnej 18, ale pamiętam moją cudną lalkę z dzieciństwa podarowaną mi przez Babcię i Ciocię! Spełniała wszystkie oczekiwania a przede wszystkim miała prawdziwe, doskonałe, długie włosy do czesania! To był szczyt moich marzeń, na dodatek w zasięgu ręki. Do dziś o niej pamiętam, choć bawiły się nią potem już inne dzieci...
    Twoje lalki mają się u Ciebie wspaniale! Dbasz o nie i kochasz - to się widzi na zdjęciach!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także żałuję, że nie ocaliłam lalek z mojego dzieciństwa. Dziś często zwyczajnie mnie nie stać, żeby kupić gdy takie same pojawiają się na allegro. :(

      Usuń
  2. Bella - faktycznie - piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśki !!! Miśki !!! Miśków mi jeszcze trzeba :) , może kiedyś na nie trafię . Zacne stadko . Mało brakowała, a bym przegapiła Dzień Osiemnastek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już sporo Miśków, chyba osiem. Nawet jednego faceta. Jak trafię podwójną to będę o Tobie pamiętać.:)

      Usuń
  4. no ja przegapilam ale mam chyba tylko jedna to nie ma nawet co pokazywac ;) Sliczne stadko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jedną warto pokazać. :)

      Usuń
    2. Pewnie przy innej okazji <3 Choc w sumie to juz ja pokazywalam kiedys <3

      Usuń
  5. Pięć walizek ciuszków dla lalek? Chciałabym to zobaczyć ;-) Noelka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam tych różnych lalek , sama nie wiem ile. :)

      Usuń
  6. Piękne wszystkie, a jednak mój wzrok przykuwają Nancy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba przyznać, że są wyjątkowo urocze. :)

      Usuń
  7. Nie wyrabiam się :/ ….
    nie pokazałam moich dziewczynek …..
    zła kobieta jestem ….zła …..
    Poprawię się :) obiecuję …

    Twoje panienki wszystkie śliczne i takie zadbane :)
    Bella kompletnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bella jest bardzo ładna, ale artykulacje jest pozorna. Lalka jest sztywna, ruchome stawy są źle zrobione. Te błędy mimo tylu punktów artykulacji powodują, że ustawić lalkę do zdjęcia to prawdziwy horror.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne Twoje lalunie. Ja mam jedną taką większą, ale nie nadążyłam za kalendarzem:(( Marzy mi się taka wysoka lalka, która by miała ruchome stawy i nawet widziałam w necie, a później poszłam zobaczyć cenę i włosy mi stanęły lekkiego dęba:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, gdyby nie kasa, ileż marzeń mogłabym spełnić :)

      Usuń
  10. Jakie słodkie dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń